Pressemeddelelse: Ny Business Unit Director til Danmark og Finland

Vi kan med stor glæde meddele at Stenhøj DK A/S pr. d. 15. december 2021 har ansat Thomas Støvring Harbo som Business Unit Director med ansvar for Stenhøj DK og vores finske selskab Tecalemit OY, et selskab der i lighed med Stenhøj DK markedsfører og servicerer alt indenfor maskiner og testudstyr til værksteder.

Thomas Støvring Harbo vil med det overordnede ansvar for både Stenhøj DK og Tecalemit OY være skiftevis i Danmark og Finland. Lars Hilker Madsen fortsætter i den stilling der blev oprettet sidste år, som Business Unit Manager og har det daglige ansvar for Stenhøj DK.

Thomas kommer med en bred vifte af erfaring fra eftermarkedet- med hovedvægten på dækbranchen, både indenfor produktionsleddet, distribution samt detail/kædedrift.

Thomas har arbejdet i mange år ved Michelin som teknisk sælger, regionschef, marketingchef og stod for opførelse- og drift af Michelins uddannelsescenter i Brøndby. Senere har han arbejdet i Hjulcentret som Regionsdirektør, senere Direktør for Viborg Gruppens detailhandelskæde ”Viborg Servicecenter” i Tyskland og herefter som Direktør i Danmark, som ansvarlig for at ændre Hjulcenterkæden til Euromaster.

Herefter blev Thomas Direktør for Bridgestone Danmark i en periode og senere Nordic Sales Director, med det overordnede ansvar for salg- og markedsføring i hele Norden, hvor han har stået for det overordnede salgsansvar på person-, vare- og Motorcykeldæk.

Udover den brede berøring med dækbranchen, har Thomas også arbejdet med kædedrift indenfor autoglas, som Direktør for Dansk Bilglas A/S hvor han har medvirket til en strategisk ændring af firmaets retning med fokus på mobil service.

Lars Hilker Madsen fra Stenhøj DK udtaler:

”Vi er glade for at have fået Thomas med på holdet i Stenhøj DK og jeg ser personligt meget frem til at arbejde tæt sammen med Thomas. Thomas har en stor erfaring indenfor autobranchen og har et bredt branchekendskab som jeg er sikker på, kommer til at afspejle sig i vores fremtidige vækstrejse.”

Vi byder alle Thomas Støvring Harbo velkommen i Stenhøj DK.

Pressemeddelelse, Stenhøj DK A/S, 19.01.2022