Stillingsopslag: Intern sælger med produktansvar og flair for administrative processer

Stillingsopslag: Intern sælger med produktansvar og flair for administrative processer

Stillingsopslag: Intern sælger med produktansvar og flair for administrative processer

Om virksomheden:

STENHØJ DK er en del af Nexion-koncernen som ejer en lang række velkendte brands, herunder Autopstenhoj, Corghi, Sherpa, Bradbury, Dunlop mm. Nexion er med mere end 100.000m² produktionslokaler og 350 forhandlere, verdensleder indenfor produktion af værkstedsmaskiner og salg til den automotive branche.

Stenhøj DK servicerer og leverer et bredt udvalg af udstyr til den samlede Danske autobranche.


Om jobbet:

Du bliver en del af en velkonsolideret international virksomhed med hovedsæde i 7150 Barrit, hvor kundefokus spiller en stor rolle. Din hverdag er varieret og indimellem hektisk.

Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger som både er udekørende teknikere og sælgere, og naturligvis har du også god daglig sparring, med dine kollegaer som sidder på kontoret. Du vil varetage et selvstændigt fagområde, der teknisk omhandler ”kompressorer til industri og auto”.

Du har en naturlig interesse for teknik, men du behøver ikke være specialist i kompressorer, da der vil være megen sparring at hente internt, og du vil naturligvis også få en god oplæring.

Vigtigst er det, at du brænder for at servicere kunder, men på samme tid også har en veludviklet struktureret tilgang til system- og stamdata. Du vil have et generelt produktansvar indenfor forretningsområdet ”kompressorer”. Der er tale om et fuldtidsjob.


Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

• Ordrehåndtering af danske og internationale kunder (via telefon og mail)

• Understøtte tilbudsgivningsprocessen

• Indhente priser samt bestilling af reservedele

• Vedligeholde produktsortimentet indenfor kompressorer

• Opdatering af prislister og salgsmaterialer

• Sikre et løft af stamdata i ERP systemet -AX indenfor kompressorområdet

• Generel servicering af kunder og back-up til dine udekørende kollegaer


Faglige kvalifikationer

Du har formentlig en relevant salgs-, teknisk, - eller administrativ uddannelse, og du har erfaring med kundeservice via mail og telefon. Du leverer kundeservice på højt niveau gennem din lydhørhed, empati, og ikke mindst grundet dine gode formuleringsevner.

Du har gerne en teknisk erfaring- og/eller interesse, og du kan lide at være et administrativt omdrejningspunkt i en salgsafdeling.

Du er hurtig på tasterne, og du er vant til at håndtere et ERP system. Du begår dig på et problemfrit dansk og engelsk i både skrift og tale.


Personlige kvalifikationer

Du har som person et højt personligt drive og bidrager med et positivt sind og et godt humør. Det er vigtigt, at du har gode evner til at samarbejde på tværs i organisationen, men du kan også arbejde selvstændigt og træffe beslutninger indenfor dit område.

Du har et veludviklet servicegen´ og i hverdagen motiveres du af at hjælpe og servicere kunder og kolleger. Du er struktureret og sætter en ære i at have styr på dine ting.


Hvad kan vi tilbyde?

STENHØJ DK tilbyder en udfordrende stilling i et velkonsolideret firma med gode kollegaer. Du vil træde ind i en uformel organisation, hvor du vil få stor indflydelse på din dagligdag.

Der er mulighed for flextid, og du vil få løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.


Søg jobbet!

Alle ansøgninger sendes til PEAK REKRUTTERING lige her.

Ved spørgsmål til stillingen kan du kontakte Peak Rekruttering på følgende mail: aj@peakrekruttering.dk eller mobil: +45 27 79 54 49.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, vi holder løbende samtaler

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Læs mere om STENHØJ DK på www.stenhoj.dk.

×