Rådgivning/værkstedsindretningen ved Stenhøj - September 2023

Vi hjælper med at se nye muligheder

Vi har gjort det til en af vores spidskompetencer at levere totalløsninger inden for værkstedsindretning. Opskriften er blandt andet et unikt 360 graders syn på behovet, et team af dygtige teknikere og brug af en masse data. Vi oplever i stigende grad, at flere kunder efterspørger totalløsninger, og her er vi klar med rådgivning, og en indretning der bringer dit værksted til et nyt niveau.

"Vores kunder har ofte en klar forestilling om, hvordan deres nye værksted skal indrettes. Men efter dialog, rådgivning og fokus på behovet ender værkstedet ofte med at komme til se helt anderledes ud. Vi vil gerne hjælpe vores kunder med at se deres forretning med andre øjne for at hjælpe dem med at se nye muligheder" udtaler Lars Hillker Madsen



I mere end 100 år har høj faglighed, stor viden og kompetent rådgivning været en fast del af vores service, når vi har hjulpet med at indrette og opbygge værksteder. Men over de seneste år er især efterspørgslen på totalløsninger inden for værkstedsindretning steget. Det er dog meget forskelligt, hvornår i processen Stenhøj kommer med i opbygningen af et nyt værksted.

"Uanset, hvornår vi bliver inddraget, er det afgørende, at vi lytter til kundens ønsker og stiller de gode spørgsmål. I sidste ende er det nemlig den kombination der gør, at vi løser kundens behov. For os handler det ikke om at sælge mest muligt til kunden, men at vi sammen finder den rigtige løsning. Vi tror på et langt kundeforhold, og det er, hvis man spørger mig, det mest værdifulde for begge parter i længden. Og fordi vi kan tilbyde hele værkstedsindretningen, har vi også mulighed for at tænke 360 grader rundt om kunden" lyder det fra Lars Hillker Madsen




I rådgivningsfasen bliver der for eksempel spurgt ind til liftenes arbejdsopgaver, hvilke typer biler der arbejdes med, oliedistributionsudstyret og udsugning i forhold til om det for eksempel er udstødningsgas, slibestøv eller svejserøg.

"Der er ingen grænser for, hvilket værksted vi kan lave. Det gælder også design og stil, hvor vi blandt andet kan ændre liftenes klassiske røde farve til kundens egen farve. Når vi tager ud til nye kunder, har vi både tidligere projekter med og vi kan tilgå 3D-modeller, så vi både kan inspirere kunden og skabe et så effektivt værksted som muligt" siger Lars Hillker Madsen


Se et udpluk af projekter HER

Brug af data løfter servicen

I Stenhøj tilbyder vi en totalløsning. Lige fra tegning til projektering, rådgivning, salg, montage, servicering, reparation og udskiftning. Og så snart det kommer til montering og service er det Brian Andersens spidskompetence. Han står i spidsen for de 37 teknikere på vejene, og et team af medarbejdere i backoffice.

Stenhøjs produkter bliver produceret på egne fabrikker – flere af dem i Danmark. Kvaliteten er høj og der ydes 15 års reservedels- og suppleringsgaranti.

"Det giver os en række klare fordele. Når vi for eksempel selv producerer vores lifte, så er vi også dem der bedst ved, hvordan vi får dem til at holde i lang tid. Samtidig betyder det også noget for produkternes nedetid ude ved kunderne, da vores teknikere kender produkterne utroligt godt. Vores høje service, herunder reparation og renovering, er også et udtryk for, at vi er imod køb og smid væk-kulturen. Det er også derfor at, vi forpligter os til i mange år at kunne levere reservedele til de produkter vi producerer og sælger" udtaler Brian Andersen


I Stenhøjs serviceafdeling arbejder vi efter at kunne være ude ved kunden i løbet af kort tid og senest inden for 24 timer uanset, hvor de befinder sig i landet. Kunderne er forbundet med vores Service Management System, en portal der giver adgang til en masse data om deres Stenhøj produkter.

"Data er altafgørende for os, da vi ikke har uendeligt med plads i bilerne til værktøj. Her hjælper vores Service Management System med at give en pejling af, hvilke reservedele teknikeren kunne få brug for til den aktuelle serviceopgave. På den måde kan vi servicere kunderne bedst muligt lyder det fra Brian Andersen


Læs mere om vores service HER

Et stærkt fundament for fremtiden

Historisk har produktet og servicen fyldt meget i Stenhøj. Gennem årene er rådgivningen kommet til at fylde mere så Stenhøj i dag også er førende inden for at indrette værksteder.

"Noget af det bedste ved, at vi står for hele værkstedsindretningen og den efterfølgende service er, at vi får lov til at følge kunden over mange år og styrke det gode samarbejde. Og så er det jo fedt, når kunden igen og igen kommer og spørger, om vi vil hjælpe dem med et nyt projekt. Det er et kvalitetsstempel, vi er meget stolte af"


Skal vi hjælpe dig med at realisere din værkstedsdrøm?

Hos Stenhøj tilbyder vi rådgivning baseret på mange års erfaring, og du er sikret den helt rigtige sparring, når det gælder indretning og valg af udstyr. I rådgivningsprocessen lægger vi stor vægt på at afdække dit værksteds nuværende og kommende behov.

Tag fat i en af vores sælgere hvis du vil høre mere om hvordan Stenhøj kan hjælpe med at realisere din værkstedsdrøm.

Skal vi også hjælpe jer ?

Lars Hillker Madsen

Business Unit Director

Mobil: +45 40 49 06 18

E-mail: lhm@stenhoj.dk



Brian Andersen

Aftersales Director

Mobil: +45 40 12 32 61

E-mail: ban@stenhoj.dk



Hovedkontor

Nexion Northern Europe A/S

Barrit Langgade 190

7150 Barrit

Tel. +45 76 82 12 22


Find hele teamet HER

×